Suche
Datum:01.04.09
Titel:wattsupwiththat.com v. 31.03.2009: Tipping Point In The Media
Link:wattsupwiththat.com/2009/03/31/tipping-point-in-the-media/
Details1:Over the last year or so I have been taking an informal survey of a key news metric - Google news searches for the term “global warming.” A year ago, the ratio of alarmist/skeptical articles was close to 100/1. About six months ago, the ratio was 90/10, Two months ago it was 80/20, and today it hit 50/50 for the first time - including the lead skeptical story “A Cooling Trend Toward Global Warming“. One thing that has changed is the rise of blogs written by informed citizens, complemented by the demise of corporate newspapers which make money from keeping people continually alarmed about one thing or another.
...
Datei1:
Details2: 
Datei2:
Details3: 
Datei3:
Details4: 
Datei4:
Details5: 
Datei5:
Details6: 

Kurzmeldungen

Newsletter 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Newsletter abonnieren

 

If the facts change, I'll change my opinion.
What do you
do, Sir?

(John Maynard Keynes)

KlimaNotizen will dazu beitragen, dass die öffentlichen Diskussionen zur allgemeinen Klimaentwicklung ausgewogener werden.
Daher stehen hier vor allem Informationen, die in der öffentlichen Wahrnehmung zu kurz zu kommen scheinen.
Und daher ist KlimaNotizen selbst auch nicht ausgewogen.
Wer sich ein möglichst objektives Bild über Erkenntnisse und Meinungen verschaffen möchte, sollte selbst alle Informationen zur Kenntnis nehmen.
Dabei können die angeführten Links sehr hilfreich sein.

Impressum:
Klaus Öllerer
Viktoriastr. 5A
D30451 Hannover
Germany
email: klaus.oellerer@oellerer.net
phone: +49 (0)170 / 92 60 771

Die Inhalte angeführter Links und Quellen werden von diesen selbst verantwortet.

Diese Site dient ausschließlich wissenschaftlichen Zwecken